Posted in Թարգմանություններ

Աշխարհը զարգացնելը

Մի իմաստուն մարդ ասում էր․

—Պատանի ժաանակ ես հեղափոխական էի, և իմ աղոթքները լինում էին այսպիսին․

<<Աստված, ինձ ուժ տուր, որ կարողանամ փոխել աշխարհը>>։ Երբ ես արեն չափահաս դառա ու հասկացա, որ արդեն կյանքիս կեսն անցել էր, ու ես ոչինչի դեռ չէի հասել փոխել, փոխեցի աղոթքս․

<<Աստված, ինձ ուժ ուր, որ կարողանամ փոխել ինձ շրժապատողներին, խնդում էի ես։ — Ընտանիքս, ընկերներից, ես պարտական կլինեմ քեզ։>> Եվ ահա հիմա, երբ արդեն ծերացել եմ, արդեն սկսել էմ հասկանալ, թե ինչքան հիմար էի։ Հիմա աղոթում եմ մի բանի համար․ <<Աստված, ինձ ուժ տուր ինքս ինձ փոխելու համար>>։ Եթե ամբողջ ժամանակ այդպես աղոթեի, կյանքս անտեղի չէի կորցնի։

Եթե ամեն մեկը մտածեր, թե ինչպես փոխի ինքն իրեն, աշխարհը ավելի լավը կլիներ։

Если бы каждый думал о том, чтобы изменить самого себя, то весь мир стал бы лучше.
Թարգմանել եմ այս նյութը

Leave a comment